کست‌‌ گراف

انیمیشن و گرافیک

انیمیشن کوتاه منظره

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ




 بعد از چند وقت دوری از فضای وبلاگ با یک پست جدید به خدمت دوستان بازدید کننده محترم میرسیم
این کار یک انیمیشن کوتاه  20  ثانیه هست که دوربین بر فراز  منظره ها حرکت میکنه که با استفاده از
نرم افزار 3ds max 2014 ساخته شده البته  جای  کار بیشتر داشت و می تونستم جزئیات بیشتری به
اون اضافه کنم اما با توجه به مدت زمانی که مقدور بود این کار ساخته شد

 اینم هم نمای اولیه از کوه طراحی شده

 

 لینک دانلود انیمیشن 20 ثانیه ای :

 دانلود انیمیشن

 دانلود انیمیشن با کیفیت عالی




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۵
جواد ف.

کوتاه

انیمیشن

نظرات  (۱۴)

۰۵ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۴ بیدار بیقرار
سلام 
جالب بود 
موفق باشید یاعلی
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۰ محمد حسین خانی کوثرخیزی
دانلودش کردم
البته من خودم مایا کار میکنم
توی مایا آب و درختاش خیلی بهتر در میاد
خداقوت خیلی کار میبره
ممنونم
یا حق
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۳ سید امیر حسین حجازی
سلام لطفا سر بزنید گله های مداح اهل بیت
سر بزنید خوشحال میشم نظری سوالی در مورد اقا جواد مقدم دارید بپرسید
سلام
اقا جواد کار زیبای بود.
یک پیشنهاد
شما یک موضوع خوب انتخاب کرده و انیمیشن درست کنید برای جشنواره فیلم عمار.
پاسخ:
بله اگر تونستم شرکت میکنم ممنون
سلام 
ایشاالا کارهای بعدی 
خدا قوت 
پاسخ:
ممنون از شما
سلام علیکم
موفق باشید انشا...
سلام موفق باشید 
پاسخ:
ممنون از شما
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۹ علیرضا فلاح
ممنون لینک شدید
پاسخ:
تشکر
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۷ علی مجیر
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۸ شهید مرتضی آوینی
سلام علیکم
پاینده باشید
پاسخ:
ممنون
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۴ علیرضا فلاح
سلام
به وبلاگ ما سر بزنید طرح ختم قران به صورت صفحه ای
پاسخ:
ممنون

cheghadr kam kar shodi?

پاسخ:
سلام شما خوبی
بله ، کار داشتم کم کار شدم
شما اسمتون چیه ؟
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۵ خادم شهدا
سلام
در روز جمعه با مطلبی درمورد دربی و حضرت امام زمان در خدمتیم
.
.
.
.
.
.
.
منتظر نظرات شما
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۰۴ بیدار بیقرار
داستان خواندنی : ما و کدخدایی که نمیخواست فرفره داشته باشیم

این داستان فوق العاده رو از دست ندید


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی